För att kontakta styrelsen används Mitt HSB. Logga in med BankID som vanligt.
Utseende på dator

Därefter, välj ”Ärenden & felanmälan” (1), ”Mina skrivelser” (2) och klicka på genvägen för att ”Skriv en skrivelse/fråga” (3)
Utseende på mobil

För att komma åt funktionen i mobil, klicka på de små pilarna till höger för att fälla ut först ”Ärenden & felanmälan”, därefter ”Mina ärenden”. Nu kan du välja ”Mina skrivelser” och sen ”Skriv en skrivelse/fråga”
Det går även bra att skapa motioner på samma sida, genvägen ”Skapa en motion”.
Observera: på uppdrag av styrelsen hanterar HSB alla boendespecifika ärenden och felanmälningar. Styrelsen och dess medlemmar kan inte svara på den typen av frågor.
Detta är heller inte rätt kanal för akuta ärenden, eftersom vi inte kommer att bevaka dessa dagligen. För akuta ärenden gäller som vanligt att gå via HSB eller jour.